روش های ارسال کالا در اقساط موبایل
روش ارسال کالا در اقساط موبایل
ما در اقساط موبایل تلاش میکنیم تا سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن به دستتان برسد. به همین دلیل چند روش یا چند بازه زمانی برای ارسال سفارشها در نظر گرفتهایم تا با توجه به شرایط خود، مناسبترین گزینه را انتخاب کنید.
ارسال از طریق پیک موتوری؛ مناطق شهر زاهدان
- پیک موتوری اقساط موبایل ، علاوهبر تمامی مناطق شهر زاهدان به مناطق حومه شهر نیز خدمات ارسال سریع ارائه میدهد.
- تمامی سفارشهایی که در طول روزهای کاری هفته، طبق زمان درج شده در برنامه ارسال در سایت اقساط موبایل ثبت شوند، همان روز تحویل داده خواهند شد.
- در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، ارسال سفارش امکانپذیر نیست و سفارشهایی که در این روزها ثبت میشوند، در اولین فرصت روز کاری پس از آن آماده و در بازه زمانی انتخابشده توسط خریدار ارسال خواهند شد.
- هزینه ارسال از طریق پیک موتوری، پس از مشخص کردن موقعیت مکانی در زمان ثبت سفارش، به شما نمایش داده میشود. در صورت تایید میتوانید پرداخت را انجام دهید و سفارش را نهایی کنید.
- ارائه کارت شناسایی در زمان تحویل کالا از سوی خریدار یا تحویلگیرندهای که مشخصات او در جزئیات ثبت سفارش قید شده باشد، الزامی است.
- تحویلگیرنده سفارش موظف است بسته را در زمان دریافت بررسی کند و در صورت پلمپ بودن آن را تحویل بگیرد. در صورتی که پلمپ، باز یا مخدوش شده باشد، از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و سریعا با پشتیبانی اقساط موبایل به شماره 09379850076 تماس بگیرید.
ارسال از طریق تیپاکس، ماهکس و چاپار (شهرهای تحت پوشش)
امکان ارسال کالا از طریق تیپاکس، ماهکس و چاپار برای شهرهایی که تحت پوشش هستند، فراهم است. در صورتی که سفارش خود را در ساعات کاری 9 الی 13 (بجز روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) نهایی کنید، سفارش شما همان روز یا روز کاری بعد به تیپاکس، ماهکس و یا چاپار تحویل داده میشود.
نکات قابل توجه:
- هزینه ارسال با توجه به مسافت طی شده، وزن و ارزش مرسوله توسط شرکت ارسال کننده (تیپاکس، ماهکس یا چاپار) محاسبه و به صورت لینک، جهت پرداخت برای تحویل گیرنده ارسال میشود.
- اکیدا توصیه میکنیم در زمان تحویل کالا، از مخدوش نبودن لیبل پلمپ مطمئن شوید. در صورتی که پلمپ مخدوش شده بود، بسته را تحویل نگیرید و فورا با پشتیبانی اقساط موبایل به شماره 09379850076تماس بگیرید.
- سفارشهایی که از طریق تیپاکس، ماهکس یا چاپار ارسال میشوند، در این مراکز بیمه میشوند. در صورتی که سفارش شما در فرایند ارسال با تیپاکس، ماهکس یا چاپار مفقود شود، پس از تایید مفقودی کالا توسط کارشناس شرکت مربوطه، هزینه توسط تیپاکس، ماهکس یا چاپار به شما عودت داده خواهد شد. توجه کنید که در این شرایط، جبران خسارت ناشی از مفقودی کالا به عهده شرکت ارسال کننده است و گوشی آنلاین صرفا پیگیری بازگشت وجه را انجام خواهد داد.
- نکته: از آنجایی که کلیه مرسولات ارسالی از طریق شرکت های حمل و نقل ماهکس، تیپاکس و چاپار توسط این شرکتها بیمه میشوند، در صورت مفقودی مرسولات، بعد از تایید واحد جبران خسارت شرکت مورد نظر با کسر 10 الی 15 درصد فرانشیز به مشتری پرداخت خواهد شد.
ارسال از طریق پست پیشتاز
امکان ارسال کالا برای سراسر کشور از طریق پست فراهم است. سفارشهایی که روش ارسال آنها پست است، در 1 یا 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش، ارسال خواهند شد.
نکات قابل توجه:
- کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشهای حساب کاربری شما در سایت درج و همچنین از طریق پیامک نیز برایتان ارسال خواهد شد.
- امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که توسط پست ارسال میشوند، ممکن نیست.
- هزینه ارسال از طریق پست پیشتاز، پس کرایه یاهزینه درسایت مشخص شده است.
- اقساط موبایل سفارشها را به صورت پلمپ شده به مرکز پست تحویل میدهد و این بستهها به دلیل این که حاوی اشیاء گرانقیمت هستند، در مرکز پست بیمه میشوند. به همین دلیل اکیدا توصیه میکنیم در زمان تحویل کالا، از مخدوش نبودن لیبل پلمپ مطمئن شوید. در صورتی که پلمپ مخدوش شده بود، بسته را از مامور پست تحویل نگیرید و فورا با پشتیبانی اقساط موبایل به شماره 09379850076 تماس بگیرید.
- در صورتی که سفارش شما در فرایند ارسال با پست پیشتاز مفقود شود، پس از تایید اداره پست مبنی بر مفقودی کالا، وجه پرداختشده شما، توسط اداره پست عودت داده خواهد شد. توجه کنید که در این شرایط، جبران خسارت ناشی از مفقودی کالا به عهده اداره پست است و گوشی آنلاین صرفا پیگیری بازگشت وجه را انجام خواهد داد.